• Zitat

Original von Nr11 Rider

du chöntsch si uf de töff baue. mit ehre drehschibe und paar sensore.... jede wo znöch a din töff chunnt wird verschosse.... bruchsch den eifach es grätli zum das us de distanz wieder abschalte chöne

Wär no praktisch, ja!

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Zitat

Original von Nr11 Rider
    min schuel kolleg isch letschi au vo 15jugos grundlos verprügelt worde. sit döt het er e waffe bi sich. und d'azeig bi de bulle het nünt gnützt.

jo isch scho nüme schön di hütig welt....i überleg mir langsam echt is appezeller land go wohne. oder id berge ue :smiling_face:

mich hends letschi mol im zug agficket. wos den aber gmerkt hend das ich no "paar" kollege debi gha han hends den schnel de rückzieher gmacht.

Darum bin ich froh das ich mit em Töff mobil bin und gnueg Kollege mit Autos han :wand:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Zitat

Original von Nr11 Rider
    min schuel kolleg isch letschi au vo 15jugos grundlos verprügelt worde. sit döt het er e waffe bi sich. und d'azeig bi de bulle het nünt gnützt.

jo isch scho nüme schön di hütig welt....i überleg mir langsam echt is appezeller land go wohne. oder id berge ue :smiling_face:

mich hends letschi mol im zug agficket. wos den aber gmerkt hend das ich no "paar" kollege debi gha han hends den schnel de rückzieher gmacht.

Jaja, de Cheater de arm siech. Aber es isch na erstundlich das's en überhaupt gseh händ! :muaha: *insider*

Isch scho truurig hützutags. Machsch nüt und wirsch verschlage :böse: . I wür au usraschte, wänn öpper was a mim Schätzeli wür mache!!! Und wänn er nöd na Kollege debie hät, chasch ja au säge, er hegi ahgfange! :grinning_squinting_face: . I wür en dänn eifach so "bearbeite" dass er nüme wäg wett und dänn de Bulle ahlütä, dänn chönds am ehnschte na öppis mache. Fingerabdrück näh usw. :smiling_face_with_horns:

• am beschte beides! :evil2:

De Cheater isch scho en arme siech. Das isch nur en Spielball für diä Type! :muaha:

Ne, isch scho krank.

• ja isch scho leid so sach. cha fasch jedäm mau passierä oni das är überhaupt öbis macht. aber äs chunt halt no druf a wiä du di verhaltisch. ig bevorzugä eifach dr vo z loufä oder z secklä oder z fahär was o immer anstatt mi uf nä sinlosi "diskussion" i la u när mit äm nä kaputä nasäbei im spital z ligä. u d bullä chöi e nüt machä.

aber äbä so öbis cha würckläch fasch jedäm passirä wo ir stadt nöchi wohnt oder so. isch scho leid

• Jep di ganzi Sach isch rächt beschissä, aber erstuhnd mich jetzt glich au no das fast all schomol verdräscht wordä sind, was lauft den mit eu? Wehred eu doch, müänd eu halt respekt verschaffä, ich bin voll nöd für Prüglä und wen mich einä chli umäschupft bitte nur zuä, aber wen er mich am Chopf würd träffä!?! Weiss halt den au nöd. Jo guät äbä was sölls, han no niä uf dä Grind übercho und bin froh drum.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• I han mi au immer drus use gschnorrt. Es isch so eifach zum diä unterbeliechtetä Type z'verwirre. Am Schluss wüsseds gar nüme was eigentli vo der händ wellä :wand: . Isch ächt primitiv, diä scheiss Prügeltype.

I de Schuel händ mi au scho es paar mal mini schnälle Bei grettet :smiling_face_with_horns:

• Zitat

Original von Toretto
    Jep di ganzi Sach isch rächt beschissä, aber erstuhnd mich jetzt glich au no das fast all schomol verdräscht wordä sind, was lauft den mit eu? Wehred eu doch, müänd eu halt respekt verschaffä, ich bin voll nöd für Prüglä und wen mich einä chli umäschupft bitte nur zuä, aber wen er mich am Chopf würd träffä!?! Weiss halt den au nöd. Jo guät äbä was sölls, han no niä uf dä Grind übercho und bin froh drum.

wenn i merk das ich kei chance han den sekli devo. falls i aber chance han, versuäch ich dene so guet wie mögli e lektion z'erteile.

i han mi au scho paar mol usegschnorret wells mi agschisse het.

aber isch nid so das ich immer de schwanz i zie. paar mol muesch halt mol eini usteile, chasch es jo au nid alles mache loh

• Wänn mi nur eine wür blöd ahmache, wür i mi scho verteidige. Aber wänns 10 Stuck sind isch das immer so e sach :frowning_face: . Und wäge es paar scheiss Schibbiiiis Energie z'verschwände schiesst mi au ah. Und if e brochni Nase, etc. han i kä luscht.

• Hehe do hend ihr scho rächt. Secklä isch eigentlich immer guät. Prüglä bringts jo scho nöd, aber zum luägä isch amel glich luschtig. :winking_face:
    Also bi zweinä wo ich nöd mag ustoh natürlich.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING