• Zitat

Original von Wolverine
    Oh mann, diä Wält isch so behinderet :wand: ! S'L abbräche isch au e trurigi sach. Mir isch sowas zum Glück na niä passiert. :face_with_rolling_eyes: . I han aber au scho mal gseh wiä es paar chlini scheiss(jugo(sorry))Rotznasene ihri Zigis amene Töff usdruckt händ!!! Wänn i nöd im Zug ghocket wär, hett i's kurz und chli gschlage! :angry_face::böse: . Diä sind so zwüschet 10 und 15ni gsi. Wiä cha me i dem Alter scho so saumässig dämlich sie, das me nüt gschieder's weiss alls alles kapput z'mache!?!?!? :böse::angry_face: . Eusi gsellschaft chasch i 20 Jahr eh rauche! :(. Zum Teil sind aber au sicher chli di Erwachsene dra gschuld, das di Junge kä Ahnig händ was mal wänd mache. :face_with_rolling_eyes:

diä lerneds vo de grössere brüädere :smiling_face:

• wie gsehts eigentlich versicherigs mässig us? das wird scho zahlt gell? oder mue mer do vollkasko oder e zuäsatz versicherig ha?

i loh mini maschine au ungern eifach irgendwo verusse umestoh wenn i nid i de nöchi bin

• Zitat

Original von Wolverine
    Zum Teil sind aber au sicher chli di Erwachsene dra gschuld, das di Junge kä Ahnig händ was mal wänd mache. :face_with_rolling_eyes:

ech glaube ned, dass das nor ein teil die erwachsne gschold send. zemli secher send die meh als 50% gschold. ond vor allem d eltere. die chend müend jo so use cho, wenns die ganz ziit eifach emmer nome ome hanged. ond we scho gseid worde esch, das lehreds halt au be de eltere brüedere.

zo de versecherig...
    e de teilkasco esch vandalismus drenne. amel be de meiste versecherige. somet söttis au zahlt wärde. aber öb die de au sache zahled wo mer uswächslet wels verchratzt send? das weis ech ned. es wär jo ned onbedengt notwändig, wel es fonktioniert jo au no met de verchratzte teili.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zum Teil. Das isch e schwierigi Sach. Will d'Eltere chönd d'Chind ja au nöd immer überwache. Wänns i de Schuel mit es paar Saugoofe umehänged chön d'Eltere au nüt mache. Das wür dänn a de Lehrer liegä. Aber wiä inkompetänt di meischte vo däre Spezies sind wüssemer ja alli :evil2:

• lömmer das. erziehig esch sone sach womer ganzi büecher demet cha völle. klar esch of jede fall, dass es vell z vell dere trottle ged :frowning_face:

• also es git scho verdammti huerä VOLLIDIOTÄ.... :angry_face: X(X(X( sorry für die wortwahl, aber so öpis bringt mich nöd nur uf 180, sondern über 300.... ich wüsst nöd was würd passierä wänn ich eine würd verwütsche wo mim baby en schade zuefüegt... ich chönt für nüt meh garantierä... :böse::böse:

es git scho immer meh arsch****er uf dere wält...

• Zitat

Original von Linkin
    also es git scho verdammti huerä VOLLIDIOTÄ.... :angry_face: X(X(X( sorry für die wortwahl, aber so öpis bringt mich nöd nur uf 180, sondern über 300.... ich wüsst nöd was würd passierä wänn ich eine würd verwütsche wo mim baby en schade zuefüegt... ich chönt für nüt meh garantierä... :böse::böse:

es git scho immer meh arsch****er uf dere wält...

min mitarbeiter hets mol guet gmacht: er het sis velo am bahnhof abgstellt won er am obig zrugg cho isch, seht er doch grad so einie "vo de yoyo sorte" wo a sim velo ume töggelet-. er stoht hine herä ohni dass es de ander merkt. und döt woner sich den um drüllt het (isch knünlet) het er en wanderschuh is gsicht übercho. und das nid nur einmol. würi au mache. wenn nöd no schlimmer.

• s problem esch eifach, wennt so reagiersch ond dech de ander a zeigt, denn hesch es zemli doofs problem ond em schlemmschte fall en verzeigig am hals. ond das esch ned grad s lostigst wot chasch ha. glaub mers. ech könne do es paar wo met dem läbe müend...

• Jup....ond evt muesch jo de bläche...ond för so e Idito wot i das ganz secher ned....... also wenn mögli ebe ned so reagiere.... au wenn mer das au am beste wör passe :D...Aber ebe....mer döf halt ned..

• [quote]Original von DeepZone
    Jup....ond evt muesch jo de bläche...ond för so e Idito wot i das ganz secher ned....... also wenn mögli ebe ned so reagiere.... au wenn mer das au am beste wör passe :D...Aber ebe....mer döf halt ned..[/quote

jo es isch scho so.....aber i weiss würkli nid wan i wür mache wenn i irgendso en tubel wür gseh a mim töff ume baschtle. ich chönt mi glaubs nid beherrsche.

• Nr11 Rider
    ech weiss. ech hät glaub au mini müe mech z beherrsche. s einzig wast mache chöntsch, esch dese so lang provoziere, bes er of dech los god. de esch es sälbstverteidigong :winking_face: muesch der de aber eifach zemli secher si, dass dese au magsch. sosch werds de chli müesam :ugly:

• Zitat

Original von Peak
    Nr11 Rider
    ech weiss. ech hät glaub au mini müe mech z beherrsche. s einzig wast mache chöntsch, esch dese so lang provoziere, bes er of dech los god. de esch es sälbstverteidigong :winking_face: muesch der de aber eifach zemli secher si, dass dese au magsch. sosch werds de chli müesam :ugly:

helm uf d'bire passt scho ....-.. :lol:

• Ich dänke dä zeigti sicher nöd a und wän au!!! MIS BABY ISCH MIS HEILIGTUM UND DA MACHT NIEMERT IRGENDWAS !!! :angry_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: