• so en hure verdammte scheiss, sorry für die wortwahl, aber es isch eifach zum brüele!!

da chunsch schön guet gluunt us rimini retour, wo die letschte drüü täg gnosse hesch und luegsch nachen baby... und was musch feschtstelle: TROTZ ALARM HENDS MER EN WIEDER UMGSCHOSSE!! :wand: ICH KILL DE NÄCHSCHT WO MIS BABY NU SCHO ALUEGT.. GRRR

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Zitat

Original von Labyrator
    ICH KILL DE NÄCHSCHT WO MIS BABY NU SCHO ALUEGT.. GRRR

lüütisch aa, chumder go hälfe :böse: echt huere assis ume hützutags....
    swifillte mal isch das jetzt? fill schade?

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• wärum hesch kes garage?
    hoffentläch isch nüt bast gangä.

ig würd o hurä sauer wärdä. nei wot gar nid grad dänkä.

idotä so lüt

• und ch han dänkt es seg s chopper-problem
    (kolleg sini sporster hät e chraz mit em schlüssel übercho und mi sattel hät bekantschaft mit eme schlizer gmacht)

was hät me blos devo?

X(X(X(X(

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

• Zitat

Original von Spike

lüütisch aa, chumder go hälfe :böse: echt huere assis ume hützutags....
    swifillte mal isch das jetzt? fill schade?

*dito* Ein funk ich chume go dätsche :böse::böse::böse::angry_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Bin au debii.. *gopf* und denn nödemal de Muet ha sich z'Melde... oder en Zettel schriebe... :böse::angry_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Zitat

Original von LucioGT
    Bin au debii.. *gopf* und denn nödemal de Muet ha sich z'Melde... oder en Zettel schriebe... :böse::angry_face:

Ich schetze mal das die das nöd usversehe gmacht händ, git gnueg wo eifach us Langwiili oder Niid gönd goge andere Lüüt sZüüg schliisse.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• dasch scho öbis chume au cho hälfe!

wieso machts de hütige lüt ersch spass wenn ergend en andere schade devo treit?

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Labyrator
    so en hure verdammte scheiss, sorry für die wortwahl, aber es isch eifach zum brüele!!

da chunsch schön guet gluunt us rimini retour, wo die letschte drüü täg gnosse hesch und luegsch nachen baby... und was musch feschtstelle: TROTZ ALARM HENDS MER EN WIEDER UMGSCHOSSE!! :wand: ICH KILL DE NÄCHSCHT WO MIS BABY NU SCHO ALUEGT.. GRRR

mir hends "L" abbroche. es git nur no krüppel he. scheisse......mis beileid, das isch echt bitter, wenn i so ein verwötsche wür, wür ich dem de grind bluetig prügle.

ich hasse diä huere mongos wo nur so scheiss im grind hend.

• hey Labyrator, tuet mer au leid, isch mega schad für diä geil maschinä...isch sicher einä vo dä devils gsi...neinei, aber ich glaub wenn ihn verwütschisch mühmer dir sicher nöd gogä hälfä cho, so wie ich dich känn... :böse:

dä dummä g'hört d'welt.....

Einmal editiert, zuletzt von sugibängel (28. April 2005 10:52)

• hmm. esch scho seisse. es ged afe extrem vel toble wo eifach os fröid am spass de andere s züg müend kaput mache.

hesch der no nie öberleid, e de nöchi en garage oder öpis so z miete? so langsam hättisch si use gschlage :winking_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Das sind jo huärrä Pisser...
    Stoht den dis Bike amel dussä? Chasch nöd irgendwo ä Unterstellplatz miätä oder so, das isch jo schwer kacke.

PS: Ich sammlä Ohrä vo so Lüüt went ihn also verwütschisch, schicksch mir bitte au eis? :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Zitat

Original von sugibängel aber ich glaub wenn ihn verwütschisch mühmer dir sicher nöd gogä hälfä cho, so wie ich dich känn... :böse:

Wetem nöd hälfe sondern eifach bi däm ****** dri ginge biser nüme chan ( sowas bringt mi uf 180++++ ) :böse::böse::böse:X(X(X(

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• hmm ha dech scho letscht mol gfröget gha...öbs e möglechkeit gäbt vowäge garage....hesch mol chli omeglueget gha?? evt wie do scho gseid..hät no eine chli platz de garage för di töff hmmm

Aber esch de eigentli was kaputt gange?? oder hesch nomol Glöck im Unglöck gha???

Ond jo ebe...hötzutags lot mer wenn mögli eifach nix meh dosse lo stoh... ech lo mi töff nor ongern au nor 5min osserhalb vo de Garage... will ergendwie wörket halt Töff för die einte chli zu aziehend.. :böse:

• Oh mann, diä Wält isch so behinderet :wand: ! S'L abbräche isch au e trurigi sach. Mir isch sowas zum Glück na niä passiert. :face_with_rolling_eyes: . I han aber au scho mal gseh wiä es paar chlini scheiss(jugo(sorry))Rotznasene ihri Zigis amene Töff usdruckt händ!!! Wänn i nöd im Zug ghocket wär, hett i's kurz und chli gschlage! :angry_face::böse: . Diä sind so zwüschet 10 und 15ni gsi. Wiä cha me i dem Alter scho so saumässig dämlich sie, das me nüt gschieder's weiss alls alles kapput z'mache!?!?!? :böse::angry_face: . Eusi gsellschaft chasch i 20 Jahr eh rauche! :(. Zum Teil sind aber au sicher chli di Erwachsene dra gschuld, das di Junge kä Ahnig händ was mal wänd mache. :face_with_rolling_eyes: