• Bin ein begeisterter Töfffahrer,


    Habe mit einer cagiva mito im 07 angefangen, seit 2013 fahre ich eine R6 und hab damit in einer saison 15'000km gemacht.


    Damit ich sie noch eine weile fahren kann habe ich mir als 2tes bike eine Fazer gekauft. Geht zwar nicht so ab, aber bike ist bike, macht alles spass auf seine Art.



    Smile,


    Joschi

    Riding a motorbike is an art :smiling_face: my passion :thumbsup:

  • Habe mit einer cagiva mito im 07 angefangen,


    :welcome::welcome: im Club vo de biker wo mit Cagiva ahgfange hend :thumbsup::thumbsup::thumbsup:


    und :welcome::welcome: im Forum und vill spass, me gseht sech hoffentli emale ufere usfahrt im Summer

  • Au vo mir ä härzlichs :welcome: us de bodeseeregion/riihtal :grinning_squinting_face: wünsche dir do en guete start und nid zviel entzugserschinige i dene schwäre, harte, chalte wiinterziite :lol:
    hoffe mä trifft sich mol ufere usfahrt oder sus mol ide kommendä saison 2015 :winking_face: all fäll en guete start und immer schö dioba blibä :face_with_tongue:

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Danke leute för die willkommensbiiträg :smiling_face:


    velecht gseht mer jo mol di eint odr ander person on the road.
    Ben bis jetzt meistens elei onderwägs gsi, fendi no guet wemmer sis tempo chan fahre, aber es het jo au sin reiz wenn es paar luutstarchi machines z fahre chömmed...
    es mues eifach dröhne :grinning_squinting_face:
    zerscht mol gedoldig warte, aber die schöne täg (wommer scho s eint odr andre bike gseh het) möched s warte au ned grad eifacher :wacko:


    wohne zwar in rupperswil, ben aber ned em motoklub

    Riding a motorbike is an art :smiling_face: my passion :thumbsup:


  • es mues eifach dröhne :grinning_squinting_face:

    na bravo. solche sprüche sind wasser auf die mühlen jener politikerinnen, die uns
    bikern das leben schwer machen. lärmbekämpfung wird immer drastischer.
    ist schon was in der pipeline von bundesrat und astra.


    anyhow, welcome auch von mir :welcome:

  • :welcome: im Forum und en Gruess us Rupperswil, viellicht fahrt mer sich im Früehlig über de Wäg Wink_Smiley

    --> Z wie ZoRRo <--